Regulamin akcji testowania
„Garnier Green On”
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady urządzania i warunki udziału w akcji promocyjnej prowadzonej pod nazwą „Garnier Green On” zwanej dalej „Akcją Testowania”.
- Organizatorem Akcji Testowania jest L’Oréal Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-844), ul. Grzybowska 62, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000063684, NIP 524-030-33-75, kapitał zakładowy w wysokości 1.886.500,00 PLN (dalej „Organizator”). Organizator powierzył określone czynności techniczne związane z prowadzeniem Akcji Testowania spółce CREATIVE PRO (PL) SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie /00- 372/, Al. 3 Maja 2/49, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000613072, NIP 7010576550, REGON 364444864, z kapitałem zakładowym w wysokości 5000 zł, (dalej „Realizator”), która w tym zakresie działa na zlecenie Organizatora.
- Akcja Testowania dotyczy produktów:
- Głęboko działający środek oczyszczający i nawilżający Garnier Pure Active, 250 ml
- Garnier Color Sensation, Shampoo Color Retouch 4.0, Brąz
- Garnier Fructis Hair Food Cocoa Butter Maska do włosów puszących się i niesfornych 400 ml
- Garnier Fructis Hair Food Papaya Maska do włosów zniszczonych 400 ml
- Garnier Fructis Hair Food Banana Maska do włosów suchych 400 ml
- Garnier Vitamin C serum na przebarwienia z witaminą C, niacynamidem i kwasemsalicylowym, 30 ml
- Garnier Vitamin C rozświetlający fluid na dzień z filtrem SPF50+, niewidoczny, 40 ml
- Garnier Vitamin C rozświetlający fluid na dzień z filtrem SPF50+, nadający blask, 40 ml
(dalej: „Produktami” lub każdy z osobna „Produktem”).
- Akcja Testowania dzieli się na 4 okresy, mających miejsce w konkretnych dniach i miastach („Wydarzenie” lub łącznie „Wydarzenia”):
- 22-23.06.2024 - Kraków - Bulwar Czerwieński, w godzinach 10:00-20:00
- 29-30.06.2024 - Poznań - park przy Starym Browarze, w godzinach 10:00-20:00
- 19-20.07.2024 - Wrocław - galeria Wroclavia, plac przy skrzyżowaniu Suchej i Borowskiej, w godzinach 10:00-20:00
- 27-28.07.2024 - Gdańsk - Jarmark Dominikański - Wyspa Ołowianka - parking przy Filharmonii w godzinach 10:00-20:00
- 5-7.09.2024 – Warszawa- Centrum Handlowe Westfield Arkadia- w godzinach 10:00-21:00
W każdym z wymienionych okresów, Akcja Testowania trwa od momentu otwarcia Strefy Garnier do momentu jej zamknięcia lub do wyczerpania puli produktów, określonej ust. 6 poniżej, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
- Na zasadach opisanych niniejszym Regulaminem, w ramach Akcji Testowania Organizator przekazuje Uczestnikowi wybrany przez niego Produkt do testowania, a następnie daje Uczestnikowi możliwość pozostawieniakomentarzaodnośnieProduktu.MożliwośćprzetestowaniaProduktuoraz
pozostawienia komentarza jest możliwa po wypełnieniu formularza na stronie:
https://forms.office.com/e/YQNczBmBzx („Strona”). Po wypełnieniu formularza Uczestnik otrzyma e-mail potwierdzający wypełnienie formularza, wraz z załączonym Regulaminem.
- Pula Produktów dostępnych w Akcji Testowania dla poszczególnych Wydarzeń:
PRODUKT |
KRAKÓW |
POZNAŃ |
WROCŁAW |
GDAŃSK |
WARSZAWA |
|
PURE ACTIVE DEEP CLEANSER 250 ML |
480 |
480 |
480 |
480 |
480 |
|
SZASZETKA COLOR SENSENTION, KOLOR 4.0 (20g + 20ML) |
280 |
280 |
280 |
280 |
280 |
|
MASKA HAIR FOOD COCOA BUTTER 400ML |
600 |
600 |
600 |
600 |
600 |
|
MASKA HAIR FOOD PAPAYA 400ML |
600 |
600 |
600 |
600 |
600 |
|
MASKA HAIR FOOD BANANA 400ML |
650 |
650 |
650 |
650 |
650 |
|
SERUM VITAMIN C NA PRZEBARWIENIA 30ML |
450 |
450 |
450 |
450 |
450 |
|
VITC UV Fluid Glow 40ML |
490 |
490 |
490 |
490 |
490 |
|
VITC UV Fluid Invisible 40ML |
500 |
500 |
500 |
500 |
500 |
|
SUMA |
4050 |
4050 |
4050 |
4050 |
4050 |
|
§ 2
WARUNKI UCZESTNICTWA
- Z zastrzeżeniem § 2 ust. 3 Regulaminu, w Akcji Testowania może wziąć udział każda osoba fizyczna, która ma ukończone 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych i jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zamieszkała na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zwana dalej „Uczestnikiem”.
- Osoba zgłaszająca udział w Akcji Testowania może uczestniczyć w niej wyłącznie w imieniu własnym.
- Osoba zgłaszająca udział w Akcji Testowania może uczestniczyć w niej wyłącznie raz w ramach wszystkich Wydarzeń.
- Z Akcji Testowania wyłączone są podmioty gospodarcze oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą nabywające Produkty w ramach prowadzonej działalności, a także członkowie organów i pracownicy Organizatora, Realizatora i innych podmiotów zaangażowanych w organizację Akcji Testowania oraz członkowie ich najbliższych rodzin, tj. małżonkowie, wstępni, zstępni, rodzeństwo, rodzice małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
§ 3
SZCZEGÓŁOWE ZASADY PROMOCJI
- Na wyznaczonej strefie w trakcie każdego z Wydarzeń, Uczestnik wybiera Produkt (z oznaczeniem przeznaczenia do testowania) z dostępnej puli – przy czym jest informowany przez hostessę o warunkach otrzymania go.
- W celu wzięcia udziału w Akcji Testowania, Uczestnik musi spełnić następujący warunek: w trakcie jednego z Wydarzeń, na tablecie dostępnym u hostessy podczas Wydarzenia, Uczestnik na Stronie wypełnia formularz i po 4 tygodniach testowania wybranego Produktu odsyła opinię pod e-mail: greenon@loreal.com.
- Po wypełnieniu formularza na Stronie na tablecie, obsługiwanym przez hostessę podczas
Wydarzenia, Uczestnik otrzymuje wybrany Produkt.
- Uczestnik jest informowany, że po wypełnieniu formularza na Stronie, Organizator będzie
kontaktował się e-mailowo z Uczestnikiem, w sprawie pozostawienia opinii. Wysłanie opinii jest możliwe, ale nie jest niezbędne do wzięcia udziału w Akcji Testowania. Opinia powinna odnosić się do osobistych doświadczeń Uczestnika, związanych z korzystaniem z Produktu i mieć formę wyłącznie tekstową.
- Opinie muszą być zgodne z prawem oraz zasadami współżycia społecznego, w szczególności nie
mogą:
- naruszać praw osób trzecich, w tym w szczególności dóbr osobistych, prawa do wizerunku
i prawa autorskiego;
- zawierać wulgaryzmów lub słów i treści obraźliwych, nawołujących do nienawiści, o charakterze politycznym, propagandowym, religijnym, erotycznym, niecenzuralnym, ośmieszającym lub naruszać godności osobistej lub nawiązującej do symboli religijnych, etnicznych, rasowych lub sprzecznych z obowiązującymi przepisami prawa lub dobrymi obyczajami;
- zawierać treści reklamowych związanych z podmiotami konkurencyjnymi do Produktów.
- naruszać praw osób trzecich, w tym w szczególności dóbr osobistych, prawa do wizerunku
- Organizator nie wpływa na opinie Uczestników i ich nie weryfikuje przed publikacją, z zastrzeżeniem, że jest upoważniony do usuwania komentarzy i opinii niezgodnych z Regulaminem.
- Uczestnik powinien stosować Produkt nie krócej niż przez okres 1 (jednego) tygodnia, w sposób opisany na opakowaniu Produktu. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek reakcji niepożądanych, testowanie należy natychmiast przerwać.
- Jeden Uczestnik może otrzymać tylko jeden Produkt.
- Uczestnik może wyrazić opinię na temat jednego Produktu tylko raz.
§ 4
ASPEKTY PODATKOWE
- Przekazanie Produktów Uczestnikom ma na celu weryfikację jakości Produktów, promocję Produktów Spółki wśród Uczestników jako potencjalnych konsumentów oraz popularyzację marek Organizatora i Produktów.
- Jednorazowa wartość rynkowa Produktów przekazywanych poszczególnym Uczestnikom akcji nie przekracza kwoty 200 zł brutto i korzysta tym samym ze zwolnienia z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.
§ 5
REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące Akcji Testowania mogą być zgłaszane przez Uczestników w czasie trwania Akcji Testowania i po jej zakończeniu e-mailem na adres: serwis.konsumencki@loreal.com lub na piśmie, na adres Organizatora wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu.
- Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko oraz ewentualnie numer telefonu kontaktowego,
dokładny opis i powód reklamacji oraz treść żądania reklamacyjnego.
- Reklamacje rozpatruje Organizator lub wyznaczona przez niego osoba po stronie Realizatora.
- Postępowanie reklamacyjne trwa 7 dni od dnia wpływu reklamacji do Organizatora. Uczestnik
zostanie o decyzji powiadomiony przez Organizatora w formie wskazanej w treści reklamacji, a w jej
braku – w formie w jakiej Organizator otrzymał reklamację.
- Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
§ 6
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazywanych w związku z Akcją Testowania jest Organizator, tj. L’Oreal Polska sp. z o.o. adres: 00-844 Warszawa, ul. Grzybowska 62.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych kontakt z Organizatorem możliwy jest poprzez adres e-mail: personal-da@loreal.com lub pisemnie pod adresem wskazanym w ustępie poprzedzającym. Organizator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD). Kontakt z IOD jest możliwy poprzez adres e-mail: personal-da@loreal.com.
- Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”).
- Organizator przetwarza dane osobowe:
- na podstawie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) w odniesieniu do czynności związanych z
udziałem w Akcji Testowania,
- na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Organizatora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) jakim jest dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z Akcją Testowania,
- dane osobowe podane w związku z udzieloną dobrowolną zgodą na przetwarzanie ich w celu otrzymywania od L’Oréal Polska Sp. z o.o. informacji marketingowych na wskazany adres email i/lub numer telefonu będą przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a RODO.
- dane osobowe Uczestnika, po wyrażeniu dodatkowych zgód marketingowych, mogą podlegać profilowaniu którego celem jest jak najlepsze dopasowanie przesyłanych informacji do potrzeb i zainteresowań osoby, która wyraziła opcjonalną zgodę na otrzymywanie od L’Oréal Polska Sp. z o.o. informacji marketingowych o produktach i usługach Organizatora, co stanowi prawnie uzasadniony interes Organizatora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- na podstawie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) w odniesieniu do czynności związanych z
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych osobowych uniemożliwi udział w Akcji Testowania lub skuteczne zgłoszenie reklamacji.
- Organizator będzie przechowywał dane osobowe do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń, a w przypadku, gdy Uczestnik dodał opinię przez okres 3 lat, bądź do czasu wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie jego danych osobowych lub do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Na wniosek Uczestnika Organizator dostarczy kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu.
- Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- W zakresie w jakim dane osobowe przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Organizatora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
- Wszelkie oświadczenia w celu wykonania praw oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
danych osobowych lub wycofanie zgody należy kierować na adres e-mail: personal-da@loreal.com.
- Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
§ 7
- Wysyłając opinię, Uczestnik gwarantuje, że jest wyłącznym autorem dodanych treści i przysługują mu do nich wszelkie prawa własności intelektualnej, w tym wyłączne prawa autorskie osobiste i majątkowe, jak również, że dodane treści (w tym opinia) jest przejawem oryginalnej, własnej twórczości Uczestnika, jak również nie jest obciążone prawami osób trzecich i nie narusza praw osób trzecich. W dodanych treściach, w tym w opinii, nie może być widoczne żadne logo lub znak towarowy, oprócz znaków produktu, którego dotyczy Akcja Testowania. Dodane treści, w szczególności opinia, naruszające prawa osób trzecich, w szczególności prawa autorskie lub prawa do wizerunku, nie będą uwzględnione. Organizator zastrzega sobie możliwość weryfikacji autorstwa Zgłoszenia konkursowego w każdym czasie.
- Uczestnik udziela Organizatorowi nieodpłatnie, bez ograniczeń czasowych, terytorialnych i ilościowych, licencji niewyłącznej na korzystanie z dodanych treści, w tym opinii. Licencja obejmuje w szczególności upoważnienie do korzystania z dodanych treści, w tym opinii na polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a w szczególności:
- w zakresie utrwalania i zwielokrotniania dodanych treści, w tym opinii – wytwarzania określoną techniką egzemplarzy dodanych treści, w tym opinii, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
- w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których dodane treści, w tym opinie
utrwalono – wprowadzania do obrotu, użyczania lub najmu oryginału albo egzemplarzy,
- w zakresie rozpowszechniania dodanych treści, w tym opinii, w sposób inny niż określony w pkt 2) powyżej – publicznego wykonywania, wystawiania, wyświetlania, odtwarzania oraz nadawania i reemitowania, a także publicznego udostępniania w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (w szczególności poprzez Internet)
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania dodanych treści, w tym opinii, dla własnych celów reklamowych i promocyjnych, jak również na potrzeby prowadzenia Akcji Testowania, na wszelkiego rodzaju nośnikach w szczególności na publikację przesłanych dodanych treści, w tym opinii nadesłanych w związku z Akcją Testowania, jak również do celów wewnętrznych, archiwalnych oraz szkoleniowych. Uczestnik zgadza się na publikację, jak również na dokonanie zmian, modyfikacji, w tym skrótów i korzystania z tak zmienionych odpowiedzi w zakresie wskazanym powyżej.
§8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie informacje o Akcji Testowania są zamieszczone na stronie internetowej Organizatora pod adresem: https://www.garnier.pl/greenon, a także udzielane Uczestnikom w e-mailu potwierdzającym wypełnienie formularza.
- Zasady przeprowadzenia Akcji Testowania określa wyłącznie niniejszy Regulamin. Wszelkie materiały
promocyjno - reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny.
- Akcji Testowania nie jest grą losową, której wynik zależy od przypadku (przeprowadzenie losowania) w rozumieniu art. 2 Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U.2016 poz. 471 j.t. z zm.).
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego.
- Regulamin wchodzi w życie w dniu 22.06.2024 r.